Напрями роботи

Покращення компетенцій відібраних учасників у сфері науки, міжнародної, творчої, громадської діяльності.

Допомога відібраним учасникам у перших кроках в громадській сфері, навчання основам проектного менеджменту, у визначенні громадських організацій і партнерів для співпраці. Так, за допомогою Школи була налагоджена діяльність нашого Центру соціальних проектів, започатковано постійну співпрацю з Центром поводження з тваринами, волонтерськими загонами «Янгол» та «ЛісаАлерт» з пошуку безвісно зниклих осіб, фондом «Благо» у сфері допомоги наркозалежним дітям, громадською організацією «Рух «Здорова нація »» у сфері функціонування наших патрулів доброчесності, які проводять просвітницьку роботу з молоддю та замальовують адреси в соціальній мережі Телеграм з продажу наркотичних речовин.

Допомога відібраним учасникам у міжнародній сфері шляхом ознайомлення учасників з основними сайтами, каналами у соціальних мережах з пошуку міжнародних можливостей, вимогами та зразками робіт на міжнародні конкурси есе, статтями на міжнародні конференції, відео-роботами, плакатами. Менторське супроводження учасників шляхом вичитування конкурсних робіт, надання порад при заповненні анкет на міжнародні програми, навчання написанню мотиваційних листів, рекомендацій, CV.

Допомога відібраним учасникам у творчому розвитку. У рамках Школи ми намагаємося з перших днів виявити творчі здібності учасників у сфері поезії та літератури, малювання, комп’ютерної графіки. Ми надаємо інформацію учасникам про актуальні національні та міжнародні конкурси, вичитуємо есе, редагуємо роботи чи надаємо конкретні поради для їх виправлення.

Розвиток відібраних учасників як науковців, вичитування їх статей та наукових робіт, надання інформації про структуру та методи наукового дослідження, ознайомлення зі складанням списку використаної літератури, надання зразків відповідних робіт, ознайомлення зі систематизацією наукової діяльності та індивідуальними профілями науковця.

Покращення soft-skills відібраних учасників, розвиток їх лідерських якостей та основ управління, адже самі курсанти долучаються до процесів керівництва Школою, очолюють напрямки роботи, складають звіти, координують роботу своїх підшефних курсантів. Також учасники навчаються працювати у команді, адже я ставлю перед ними багато завдань, які необхідно виконувати спільно: підготовка методичних рекомендацій, колективних есе, відео, інтерактивних карт.

Формування колективу здобувачів освіти, здатного не тільки успішно навчатися, але і ефективно виконувати завдання у сфері науки, громадської активності, творчості та міжнародних можливостей.