Учасники Школи наукового лідерства ХНУВС курсанти 1-го курсу факультету №1 Дмитро Осадчук, Наталія Задорожна та Софія Ярещенко взяли участь у ХIX Міжнародній школі-семінарі “Сучасні педагогічні технології в освіті”, у рамках якої в онлайн-форматі долучилися до майстер-класів “Методика подолання психічної травми у дорослому та дитячому віках – шлях до щасливого майбутнього професії”, “Забезпечення академічної доброчесності в закладі освіти – корисні поради”, “Конструювання освітніх цілей в коучинговому підході”, “Основні тенденції вищої освіти, спровоковані пандемією COVID (англійською мовою)”.

Учасники Школи наукового лідерства ХНУВС курсанти 1-го курсу факультету №1 Дмитро Осадчук, Наталія Задорожна та Софія Ярещенко взяли участь у ХIX Міжнародній школі-семінарі “Сучасні педагогічні технології в освіті”, у рамках якої в онлайн-форматі долучилися до майстер-класів “Методика подолання психічної травми у дорослому та дитячому віках – шлях до щасливого майбутнього професії”, “Забезпечення академічної доброчесності в закладі освіти – корисні поради”, “Конструювання освітніх цілей в коучинговому підході”, “Основні тенденції вищої освіти, спровоковані пандемією COVID (англійською мовою)”.
Спікерами виступили провідні вітчизняні та іноземні освітяни та науковці, зокрема проф. Андрій Черкашин, ст. викл. Ірина Костиря, директор науково-технічної бібліотеки НТУ “ХПІ” Юлія Главчева, к. б. н. Ірина Тихонкова (Інститут молекулярної біології і генетики НАН України (Київ)), комерційний директор Unicheck Україна Андрій Сідляренко, доц. Анастасія Книш, проф. Олена Горошко (НТУ “ХПІ”) та 6 спікерів освітніх установ Великобританії, Іспанії, Норвегії, США, Туреччини.
Курсанти ознайомилися з актуальними проблемами сучасної педагогіки, новими викликами у національній системі вищої освіти. Подібні знання будуть використані здобувачами освіти у ході участі у відборі експертів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Також курсанти мали можливість відкрити для себе цікаві проблеми психології, зокрема вплив травматичного досвіду на появу різноманітних соматичних та психічних захворювань. Психологи все частіше стикаються з глибокими дитячими травмами як у дорослих, так і у дітей. Розуміння причин, наслідків таких травм є надзвичайно важливим для майбутнього поліцейського у ході осмислення особистості злочинця, детермінації злочинності, а також при розслідуванні серійних та інших злочинів.
Курсанти відкрили для себе основні принципи європейської системи викладання, отримали можливість ознайомитися з інноваційними проєктами у сучасній міжнародній педагогічний діяльності.